Campanii publicitare LEGO

Cum trebuie să fie o reclamă de succes la seturile LEGO®? Primul gând care ne vine în minte este: “jucăuşă”. Da, oarecum se înţelege de la sine… Dar am aflat cu surprindere că, în acelaşi timp, trebuie să fie… serioasă!

Campaniile publicitare de succes sunt adesea enervant de simple. Atât de simple încât îţi dau de gândit o zi întreagă. Aşa sunt şi cele derulate de brandul LEGO.

Reclamele LEGO, care ni s-au întipărit în minte de îndată ce le-am zărit, se bazează pe imagini inspirate, cu mesaje simple, dar puternice: “joaca cu seturile LEGO dezvoltă imaginaţia copiilor” sau “seturile LEGO încurajează creativitatea”. Acestea plac şi au efect tocmai pentru că mesajul lor nu este “cumpără seturi LEGO!”  ci îţi prezintă motive pentru care să vrei să le cumperi.

Una dintre cele mai reprezentative este probabil campania publicitară din 2013 realizată de Agenţia de publicitate Grey, Paris cu sloganul “On pardonne tout à leur créativité” sau “Creativity Forgives Everything”. Lăsându-şi imaginaţia să zboare, copiii ajung să facă mici năzbâtii inocente pe care părinţii le iartă…

reclama creativa LEGO

creativitate LEGO

LEGO reclama

afis LEGO

LEGO reclama

reclama LEGO

campanie publicitara LEGO

O altă agenţie publicitară –  Geometry Global, Hong Kong, 2014 – pune accent pe imaginaţie şi autenticitate: câteva pete de culoare ce conturează imaginea binecunoscută a unei picturi celebre. Privind mai atent, petele de culoare se transformă în cărămizi LEGO iar într-un colţ se poate citi îndemnul: Imaginează-ţi“.

mozaic LEGO Monalisa

mozaic LEGO Van Gogh

În aceeaşi direcţie artistică merge şi Agenţia Jung von Matt, Hamburg. Când se joacă, copilul este un mic creator. Nu mai e nevoie de nicio altă explicaţie atunci când o mână de copil imita scena “Crearea lui Adam” din pictura lui Michelangelo!

LEGO reclama creativa

Pentru că joaca cu seturile LEGO este una de durată, agenţia JANDL din Bratislava pune accent tocmai pe procesul construirii, de la prima cărămidă la povestea care ia naştere odată cu ea.  În acest caz totul “începe cu o cărămidă…” nu cu “a fost odată…

recama la LEGO

afis LEGO

Pe de altă parte, agenţia Ogilvy, Malaysia reuşeşte să pună în scenă ideea că joaca cu piese LEGO este un mix între reallitate şi fantezie. Copilul care se joacă astăzi cu o cărămidă LEGO mâine va construi clădiri şi poduri…

panou publicitar LEGO

publicitate LEGO

Fiecare dintre aceste reclame ni se pare genială… aşa cum este şi cărămida LEGO! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *